Zadzwoń i zamów +48 888 484 138
Wysokiej jakości jednostka napędowa wykonana została w technologii OHV (Over Head Valve - rozrząd górnozaworowy z wałkiem rozrządu w bloku silnika). Dzięki temu silnik cechuje się mniejszym spalaniem, mniejszym zużyciem oleju, a także dużo łatwiejszym dostosowaniem do aktualnych norm ochrony środowiska. Ponadto, odpowiedni system chłodzenia powietrzem pozwala wydłużyć żywotność silnika
Zastosowanie czujnika pozwala uchronić jednostkę przed zatarciem - w przypadku gdy stan oleju jest za niski silnik przestanie pracować lub też nie uruchomi się. Regularne sprawdzanie i uzupełnianie poziomu oleju pozwoli na nienaganną pracę przez wiele sezonów.
Elektryczny zapłon doskonale współpracuje z ręcznym starterem. Dlatego jednostka bardzo płynnie i szybko odpala, umożliwiając natychmiastową pracę. Silnik wyposażony jest w wałek napędowy o średnicy 19 mm.
Wysokiej jakości jednostka z powodzeniem poradzi sobie z długotrwałym napędzaniem takich urządzeń jak:
Typ cylindra: | Stalowy |
Typ silnika: | 4-suwowy |
Kompresja: | 8:5:1 |
Rodzaj wału: | Poziomy |
Średnica wału: | 19 mm |
Długość wału z gwintem: | 52 mm |
Pojemność skokowa: | 196 cm3 |
Moc maksymalna: | 4,9kW/ 7KM (Effective Power Solutions) |
Maksymalny moment obrotowy: | 17 Nm (2500 obr/min) |
Prędkość obrotowa (bez obciążenia): | 3800 obr/min |
Kierunek obrotu wału: | Przeciwny do ruchu wskazówek zegara |
Rozruch: | Ręczny |
Zapłon: | Elektryczny (Tranzystorowo magnetyczny) |
Pojemność zbiornika: | 3,6 l |
Rodzaj paliwa: | Benzyna bezołowiowa 95 |
Zużycie paliwa: | 2,2 l/h |
Pojemność misy olejowej: | 0,6 l |
Rozstaw śrub mocujących: | 162 mm / 76 mm |
Rozstaw śrub przy wale: | 65 x 65 mm |
Wymiar: | 390 x 330 x 35 0mm |
Waga: | 12,3 kg |